Replacement Lens Go Pro Hero 2 Fit with SJ4000

on Khamis, 27 Ogos 2015

Assalamualaikum,

Apa khabar semua pembaca di blog ZF? Ada tak pembaca ZF yang menggunakan Sports Camera untuk abadikan kenangan saat-saat manis bersama-sama rakan-rakan, family dan sebagainya. Sudah pasti ramai yang akan mengiakan soalan ZF kan... Tidak dinafikan la fenomena ini telah menjadi trend pada masa kini..

Antara jenama yang popular ada Go Pro Hero, SJCAM dan Yi dari Xiaomi dan lain-lain.. Setiap dari satu darinya mempunyai kelebihan dah kekurangannya tersendiri dari segi kualiti, harga dan lain-lain faktor. Cukup kot untuk intro setakat itu... hahaha...

Sebenarnya ZF tulis entry ini bukan untuk bincangkan soal sports camera ni tetapi untuk menjual replacement lens Go Pro Hero 2 dan juga sesuai untuk SJ4000. Sekiranya ada diantara pembaca ZF yang lens SJ4000 nya calar boleh digantikan dengan yang ini... Anda boleh hubungi ZF di number yang berada pada gambar di bawah..


Dan sudah pasti ramai yang tertanya-tanya apa kelebihannya dari yang asal... Jawapanya wide angle dia yang lebih melengkung dan lebih luas dari yang asal dan warna yang lebih terang... lihat contoh gambar dibawah..


Setakat itu sahaja untuk post kali ini... Berminat sila whatapp no yang tertera di gambar yang pertama yer... bye...
Ranking: 5

Lain-lain cerita yang menarik:-



Comments
1 Comments

{ 1 ulasan ... read them below or add one }

HeNRieTTa JoSe berkata...

wow...menariknye....rietta pown xpernah taw benda nie...thanks for the share


28 Ogos 2015 pada 9:30 PG

Catat Ulasan